شرق دانلود

در باره ما
 

به وبلاگ زاهدان دانلود خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
سایت خبری سرباز
پرسپولیس قهرمان
مطالب کوتاه جالب
هرچی همه چی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  شرق دانلود   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 20397
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content






فناوري ديجيتال4
فناوري ديجيتال

لامپ‌هاي هوشمند بي‌سيم

هر چند هنوز بخش كوچكي از خانه‌ها، به ‌اصطلاح هوشمند شده ‌است اما وجود چنين لامپ‌هايي مي‌تواند به گسترش خانه‌هاي هوشمند كم‌مصرف كمك كند. اين لامپ‌ها كه از طريق WiFi‌قابل كنترل است، با كمك نرم‌افزارهاي موبايل يا تبلت از راه دور و از طريق اينترنت نيز قابل كنترل است.

 

 

 

 

 

 

دوربين ديجيتال در خدمت حافظه

اين دوربين اصلا شباهتي به دوربين‌هاي معمولي ندارد. هيچ دكمه‌اي روي آن كار گذاشته نشده، اما در عوض وقتي از گيره‌اش استفاده شود تا به جايي وصل شود، مدام عكس مي‌گيرد و يك حافظه فوتوگرافيك قابل جستجو تشكيل مي‌دهد.

 

 

 

 

جبر در واي‌فاي به كار آمد

كساني كه در مدرسه از جبر و معادلات فرار مي‌كردند، احتمالا بسرعت به‌دنبال يادگيري فرمول‌هايش خواهند رفت. محققان دانشگاه MIT، پورتو، هاروارد، كلتك و مونيخ توانسته‌اند با كمك جبر از بسته‌هاي عمده بكاهند و امكان سريع‌تر كردن ارتباطات واي‌فاي فعلي تا 20 برابر را به‌وجود بياورند.

 

 

 

آيپد از سرفيس عقب نمي‌افتد

كيبورد ميني 7 اينچي Zaggkeys‌كه براي آيپدهاي ميني جديد توليد شده، آنقدر نازك است كه مي‌تواند واقعا با كيس‌هاي كيبوردي تبلت‌هاي سرفيس مايكروسافت (كه بابت آنها خيلي به خودش مي‌باليد) رقابت كند. اين كيبوردها هم از طريق پورت USB‌و هم از طريق بلوتوث مي‌تواند به آيپد متصل شود.

 

 

 

 

كنترل موسيقي را دردست بگيريد

اين دستگاه كه عملكردي مشابه مكعب روبيك دارد، مي‌تواند بي‌نهايت حالت مختلف از ميكس و تغيير صداي آهنگ توليد كند. اين دستگاه كم و بيش علمي ـ ‌تخيلي براي كساني كه به علم صدا علاقه دارند، بسيار مفيد است.

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌اي براي اندرويد

بازي كردن در فضاي گوشي‌هاي هوشمند سخت است. صفحه‌كوچك و دست‌هاي بزرگ كه بخشي از آن را مي‌پوشاند، ترمزي براي گسترش صنعت گيمينگ در اين دستگاه‌ها شده‌اند. دسته MOGA، كه به يك پايه گوشي شباهت دارد، مي‌تواند بدون گرفتن ديد، قابليت‌هاي يك دسته كنسول همه فن حريف را به گوشي‌هاي موبايل اندرويدي بياورد.

 

 

 

 

ريزر، زامبي‌اش را توليد كرد

ريزر توليدكننده بزرگ تجهيزات گيمينگ، جديدترين محصول خود را كه يك كيبورد همه كاره است، معرفي كرد. صفحه نمايش لمسي 7 اينچي، كليدهاي ماكرو، پولينگ هزار هرتزي براي تشخيص فوق‌سريع كليدها، از قابليت‌هاي اين كيبورد است. هر چند گيمرهاي حرفه‌اي از اين كه كليدهاي اين كيبورد مكانيكال نيست، نااميد خواهند شد.

 

 

 

نازك‌ترين ديسك سخت دنيا متولد شد

شركت Lacie هفته گذشته از هارددرايو 500 گيگابايتي خود رونمايي كرد. اين هارد درايو تنها شش ميلي‌متر كمتر از مك‌بوك اير، ضخامت دارد و با قيمت 99 دلار عرضه مي‌شود.



|

نوشته شده در 20 بهمن 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


همه‌جا صفحه لمسی است

با همه‌گیر‌شدن صفحه‌های لمسی در تلفن‌ها و تبلت‌ها، شیوه کار با گجت‌های دیجیتال کاملا تغییر کرده است. اما چه بهتر می‌شد به‌جای ارتباط مستقیم با دستگاه‌ها، کارهایی را از راه دور انجام داد. انگشت جادویی که توسط تیمی متشکل از محققان دانشگاه Alberta، دانشگاه تورنتو و Autodesk اختراع شده است، دوربین میکرو و حسگر حرکتی دارد که می‌تواند هر وسیله‌ای، کاغذ، میز و حتی پوست دست را به‌عنوان صفحه لمسی شناسایی کرده و دستورها را متوجه شود.

 

 

 

 

 

سونی جای نینتندو را تنگ کرد

سونی با به‌ثبت‌رساندن اختراع جدیدی نشان داد که دسته‌های Move این شرکت در آینده‌ای نزدیک قادر است با توجه به شرایط بازی،‌ گرم یا سرد شود. این فناوري که احتمالا در دسته‌های Dual Shock نیز به‌کار خواهد رفت، واکنش بدن را در شرایط مختلف به همراه خواهد داشت که در جذابیت بازی‌ها نقش بسزایی دارد. علاوه بر اینها، این دسته‌ها می‌توانند برای کسانی که کف دستشان خیلی عرق می‌کند کاربردی‌تر از دستمال باشد.

 

 

بیدار شو رفیق

WakeMate نام مچ‌بندی است که هنگام خواب می‌تواند شما را به دنیای فناوری وصل کند! این مچ‌بند علاوه بر مدیریت چرخه خواب فرد از طریق تحلیل‌ها و پیشنهادهای صحیح پزشکی، می‌تواند با تکان‌دادن مچ دست در ساعتی خاص فرد را بیدار کند.

 

 

 

 

 

 

 

خطاطی به خط تولید می‌رود

خطاطی هنری است که به سال‌ها تمرین و تجربه نیاز دارد تا بتوان کسی را استاد خطاطی نامید، اما رباتي درست شده که می‌تواند با مطالعه آثار یک هنرمند، حرکات دست او را از جمله جهت، فشار، میزان جوهر و ... شبیه‌سازی کند و تصاویر جدیدی خلق کند. این ربات را محققان دانشگاه Keio در توکیو خلق کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

به آسمان نگاه نکن

تصویری که می‌بینید از یک ربات عکاس گرفته شده است. این ربات به‌طور دائم آسمان را مورد بررسی قرار می‌دهد تا در صورتی که ابرها به شکلی شبیه آنچه روی زمین است درآمده باشد، سریعا از آنها عکس بگیرد.

 

 

 

 

برادر کینکت هم می‌آید

طی یکی دو سال اخیر، به هر همایش و نمایشگاه فناوری که بروی، باخبر می‌شوی که قرار است فناوری بزرگ بعدی که همه‌گیر می‌شود، تشخیص حرکت و رفتار باشد. جدا از کینکت مایکروسافت که خوب خودش را معرفی کرد، Leap و Edge3‌ بودند که قابلیت‌های بیشتری از رقیب مایکروسافتی خود داشتند و حالا مایکروسافت با طراحی سیستمی قابل پوشیدن، کلا گجت‌ها را فراموش کرده است. نام این دستگاه که دیجیتز نام دارد، مثل مچ‌بند روی دست بسته می‌شود و حرکات انگشت را کاملا بررسی می‌کند. دستورهاي ارسال شده از طریق انگشت توسط سیستم درک شده و به دستگاه منتقل خواهد شد.

 

بازدهی و مصرف کم، قابلیت‌های وی‌یو

گنیو تاکدا، یکی از مدیران نینتندو در کنفرانسی مطبوعاتی که به معرفی کنسول جدید نینتندو می‌پرداخت، اعلام کرد این کنسول از نظر سخت‌افزاری بسیار پیشرفته بوده و از طرف دیگر مصرف برق بسیار پایینی دارد. طراحی مینی‌مال این کنسول یکی دیگر از ویژگی‌های آن است، هنوز مشخصات دیگری از این کنسول اعلام نشده است.

 

 

تصاویر فضایی سه‌بعدی می‌شود

فضا وسيع است و عمیق؛ اما تصاویری که از طریق تلسکوپ‌ها گرفته می‌شود، بسختی این وسعت را نشان مي‌دهد. به‌کمک تکنیک جدیدی که عکاس نجومی فنلانی متساواینو انجام داده است، می‌توان تصاویر مختلف گرفته‌شده از یک زاویه را کنار هم گذاشت و با کمک پردازش مجازی، تصویری کاملا سه‌بعدی از آن به دست آورد.






ررسي چند وسيله جانبي PC با طراحي عجيب و زيبا   در ادامه مطلب ...

شارژر‌هاي لمسي   در ادامه مطلب ...


|

نوشته شده در 20 بهمن 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


فناوری دیجیتال 3
۱۰ قابليت جديد در آيفون 5
كمپاني اپل با پرده‌برداري از روي آخرين طرح خود يعني آيفون 5 تمامي كاربران موبايل را به‌وجد آورده، چرا كه اين موبايل فوق پيشرفته داراي يكسري قابليت‌هاي جديد و متفاوت‌تري در مقايسه با ديگر گوشي‌هاي موجود در بازار است. در اينجا به بررسي تفاوت‌هاي اين گوشي با گوشي‌هاي پيشين مي‌پردازيم و اين مقاله مي‌تواند به شما كمك كند تا بتوانيد از اين قابليت‌هاي جديد سر در آوريد!  بقیه در ادامه مطلب...
كنترل آسان مغازه، منزل، پاركينگ
استفاده از دوربين‌هاي مداربسته و برنامه‌ريزي آنها براي انجام كارهاي خاص همچون شروع فيلمبرداري هنگام تشخيص حركت، اعلام هشدار صوتي، ارسال ايميل و... بظاهر امري دشوار و نيازمند تخصص است؛ اما وقتي از نرم‌افزار Security Monitor استفاده كنيد متوجه مي‌شويد كه اين كار براي كاربران مبتدي نيز بسيار آسان است.    بقیه در ادامه مطلب...
 
فناوري ديجيتال

هارددیسک واقعا جیبی

هارددیسک‌های پرتابل امروزی آنقدرها هم که رویشان نوشته می‌شود، جیبی نیستند. وزن سنگین، ضخامت زیاد و احتمال خرابی از جمله عواملی است که آدم دوست ندارد هارد چندصدهزارتومانی‌اش، با داده‌هایی که بیشتر از این حرف‌ها می‌ارزد، در جیب بگذارد و ریسکش را به‌جان بخرد. ADATA با‌عرضه مدل جدیدی به‌نام HE720 در نظر دارد این اعتماد را در حس مشتری ایجاد کند. هارددیسکی قابل حمل که کمتر از ۹میلی‌متر ضخامت دارد و سطح آن نیز ضدخش است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خداحافظی با اسناد تقلبی

کدهای QR امروزه همه جا به‌کار می‌رود و با اسکن آنها می‌توان اطلاعات جدیدی به دست آورد. حالا کدهای QR پنهانی تهیه شده‌ است که می‌توانند اطلاعاتی تا صد برابر پیچیده‌تر از بارکدها درون خود ذخیره کند. کدهای نادیدنی QR از نانوذراتی تشکیل شده است که با جوهر فلورسنت آبی و سبز ترسیم می‌شود. این نانوذرات‌ها می‌تواند فوتون‌های نور را جذب کند و همانند کدهای QR عادی اسکن شود. از این رو از این کدها می‌توان در اسکناس‌ها و اسناد استفاده کرد و مانع جعل این اسناد شد.

 

 

 

 

 

 

کتک‌زدن هم وارد دستورات شد

مایکروسافت در گوشی‌های خود اختراعی جدید به ثبت رسانده است که با ضربه‌زدن به گوشی، می‌توان دستورهايی را به آن وارد کرد. دیگر نگران لحظاتی نخواهید بود که برای خاموش‌کردن گوشی، آن را از جيب خود خارج كنيد. کافی است به آن ضربه بزنید تا ساکت شود.

 

 

 

 

 

 

 

همسفري قابل اعتماد

امروزه بلندگوهای پرتابل زیادی تولید شده‌ است، اما بهترین‌شان هم در رديف «نه خیلی خوب و نه خیلی بد» جا می‌گیرند. اما تگو سرا، بلندگوی جدیدی است که با ظاهری کاملا ساده و طراحی مدرن، صدای خوبی هم تولید می‌کند و می‌تواند به‌عنوان یک بلندگوی قابل اعتماد در سفر همراه شما باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واقعیت افزوده قابل دسترس

این کیس جالب که برای آیفون طراحی شده است، می‌تواند به یک بازی واقعیت افزوده تبدیل شود که می‌توان هر محیطی را به محیط بازی تیراندازی اول شخص تبدیل کرد! به‌شرط آن‌که دوستانتان هم چنین جلدی را برای آیفونشان انتخاب کرده باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگران از دست‌رفتن داده‌ها نباشید

دو فاکتوری که با یکدیگر رابطه عکس دارند، یعنی امنیت و قابل‌دسترس بودن، از مواردی است که هنگام خرید مدیای ذخیره‌سازی‌ بايد به آن توجه داشت. کسانی که خیلی نگران داده‌هایشان هستند و می‌خواهند پیش خودشان آنها را نگه‌ دارند، بهتر است جعبه سیاه N2 را تهیه کنند که علاوه بر این‌که یک باکس RAID است، در مقابل آتش، غرق‌شدن، دزدیدن و... مقاوم است!

 

 

 

 

 

 

 

حرف‌هاي کارت‌ها‌ هم شنيدني است

کاربرد فناوری‌ NFC روزبه‌روز بیشتر می‌شود و كارايي‌هاي جدیدی را می‌توان در آن دید. در میان این کاربردها، می‌توان به قراردادن آنتن‌های NFC درون کارت‌های ویزیت اشاره کرد که قرار داشتن آنها کنار گوشی‌های اندرویدی، می‌تواند دارنده گوشی را به سایت، رزومه و نمونه‌ کارهای دارنده کارت هدایت کند.

 

 

 

 

 

 

 

سامسونگ، حافظه‌ها را ارتقا مي‌بخشد

سامسونگ سری حافظه‌های SSD830 خود را ارتقا بخشیده و دو نسخه جدید ۵۱۲گیگابایتی ۸۴۰ و Pro840 عرضه خواهد کرد. مدل‌های جدید این گوشی سرعت نوشتن رندوم روی حافظه را دوبرابر کرده و تا ۹۰هزار IOPS رسانده‌‌اند. علاوه بر اين كه مصرف برق این دیسک‌ها کمتر شده، با قیمت مناسبی نيز عرضه خواهند شد.


 

|

نوشته شده در 20 بهمن 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


فناوری دیجیتال 2
 

توپ دوربين‌دار

شركت‌هاي توليدكننده تجهيزات رايانه‌اي، امروزه همه چيز را به سنسور و دوربين ديجيتال مجهز كرده‌اند، اما تجهيز توپ به دوربين، ديگر چيز جديدي در زاويه دوربين است. اين دوربين ديجيتال كه درون يك توپ قرار گرفته است، مي‌تواند هنگام پرت شدن در آسمان به فيلمبرداري بپردازد و تصاوير نويني خلق كند.

 

 

 

 

توربين USB

اين دستگاه ساده و كوچك، يك اهرم دارد كه با چرخاندن آن، مي‌توان يو‌اس‌بي را شارژ كرد. به اين ترتيب، حتي در دشوارترين شرايط هم مي‌توان گجت‌ها را از خطر مرگ نجات داد!‌ اين شارژر 1000 ميلي‌آمپر بر ساعتي، 59 دلار قيمت‌گذاري شده است.

 

 

 

 

 

روغن در خدمت رايانه

كمي قبل، اكس‌باكس و حالا اينتل در تلاشند رايانه را در روغن فرو ببرند. اينتل بخشي از سرورهاي خود را در جعبه‌هاي پر از روغن قرار داده است تا از اين روغن براي خنك كردن سيستم‌ها استفاده كند.

 

 

 

 

 

 

موسيقي براي گيمرها

دستگاه پيانوكد، شباهت زيادي به بازي‌هاي Arcade قديمي دارد؛ اما در حقيقت يك سينتي‌سايزر است كه مي‌تواند صدا توليد كند.

 

 

 

 

 

 

Archos در تلاش براي رقابت با ويتا

بازي‌هاي اندرويدي هنوز به وسعت بازي‌هاي iOS نرسيده‌اند، اما حضور پي‌اس‌ويتا در اين عرصه باعث شده است شركت‌هاي ديگري همچون Archos نيز به فكر توليد گوشي‌هاي مخصوص بازي بيفتند. اين گوشي كه صفحه‌اي 7 اينچي دارد، رقيب بزرگي براي پي‌اس‌ويتا محسوب مي‌شود.

 

 

 

 

دوربين هوشمند گلكسي

در راستاي هوشمندسازي همه‌چيز، سامسونگ در تلاش است با معرفي دوربين گلكسي كه از سيستم عامل اندرويد استفاده مي‌كند، وارد بازار دوربين‌هاي ديجيتال شود. اين دوربين كه نمايشگري 4.8 اينچي دارد، از لنزهاي مختلف پشتيباني مي‌كند و وضوح عكس آن 16 مگاپيكسل است.

 

 

 

 

تلفن تبلت جديد سامسونگ، بزرگ‌تر شد

گلكسي نوت2، گوشي جديد سامسونگ معرفي شد. اين گوشي كه 3/0 اينچ از نسل قبلي خود بزرگ‌تر است، رزولوشني 1280 در 720 دارد و اندكي از نسل قبلي خود سنگين‌تر است.

 

 

 

 

 

 

 

اسپكتومتر در گوشي‌هاي تلفن همراه

در فيلم علمي‌ ـ تخيلي استارترك، دستگاهي به كار مي‌بردند كه ماهيت اشيا را بررسي مي‌كرد. اين دستگاه اسپكتومتر نام دارد كه بااستفاده از بازتاب نور اشيا، آنها را مي‌سنجد. هر ماده‌اي، طيف نوري خاصي دارد و به ‌اين طريق مي‌توان آن جسم را شناسايي كرد. بايد منتظر استفاده‌هاي پيچيده‌ و جالب‌تر اين سنسور در گوشي‌هاي تلفن همراه باشيم.

 

 

 

کلیک کنید...!!!

چرا كاغذ و تونر را هدر مي‌دهيد؟

|

نوشته شده در 20 بهمن 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


فناوري ديجيتال

نمايشگر سه‌بعدي سوني واقعي شد

عينك سه‌بعدي سوني كه با نام HMZ-T2 عرضه خواهد شد، روي چشم نصب مي‌شود و نمايشگر مجازي 150 اينچي را مقابل چشم قرار مي‌دهد. اين عينك همچنين قابليت پخش صداي 1/5 را هم دارد.


 

 

 

اتاق پك‌من

گويا قرار نيست خانم پك‌من دست از سر بازيخورها بردارد. نسخه جديد آن كه در موزه هنر و طراحي نيويورك عملياتي شده، ‌كاملا سه‌بعدي است و فرد را درون يك مكعب اين بازي قرار مي‌دهد.

 

 

 



اولين تلويزيون 4K جهان امسال عرضه مي‌شود

سوني در نظر دارد مدل Bravia KD-85x9005 خود را كه تلويزيوني 84 اينچي با قابليت نمايش وضوح تصوير 3840 در 2160 پيكسل (حدود چهار برابر تلويزيون‌هاي فول‌اچ‌دي فعلي) است بزودي عرضه كند. فيلم جديد جيمز باند نيز قرار است با فناوري‌اي عرضه شود با عينك‌هاي سه‌بعدي كه از اين تلويزيون قابل نمايش است.

 

 

 

 


تصاوير جديد از آيفون5

حدود يك هفته ديگر به معرفي آيفون5 باقي مانده است و تصاوير جديد منتشره نشان مي‌دهد اين مدل از آيفون قرار است چه شكلي باشد. از بين شايعاتي كه تاكنون منتشر شده،‌ آيفون5 با نمايشگري بزرگ‌تر، از همه به حقيقت نزديك‌تر است.

 

 

 

 

باتري كابلي

گجت‌ها به دو عامل مشترك نياز اساسي دارند:‌ باتري و كابل. آزمايشگاه‌هاي ال‌جي موفق به توليد باتري كابلي يا برعكس شده‌اند كه هم مي‌تواند نقش كابل را بازي كند و هم به عنوان باتري، ‌گوشي را تغذيه كند.

 

 

 

سامسونگ، آتش​بس اعلام نكرده است

با نزديك‌شدن زمان عرضه ويندوز 8، توليدكنندگان PC به‌دنبال تجهيز اولترابوك‌ها به فناوري لمسي هستند و حالا نوبت سامسونگ است كه با عرضه رزولوشن‌هاي 2560 در 1440، به جنگ مك‌بوك‌هاي رتيناي اپل برود.

 

 

 

 

كيبورد هوشمند با صفحه نمايش

در مجموع دو نوع اپراتور رايانه داريم؛ دسته اول كساني هستند كه هنگام تايپ به صفحه نمايش نگاه مي‌كنند و دسته دوم هنگام تايپ، كيبورد خود را مي‌بينند. معمولا براي دسته دوم اتفاقات جالبي پيش مي‌آيد و مثلا بعد از سر بلندكردن متوجه مي‌شوند كه در جاي اشتباهي تايپ كرده‌اند يا غلط‌هاي تايپي زيادي دارند. اين كيبورد كه روي خودش يك صفحه نمايش دارد، براي دسته دوم طراحي شده است تا دچار اشتباه تايپي نشوند.


|

نوشته شده در 20 بهمن 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


انقلاب با پردازش 22 نانومتري
بررسي قابليت‌ها و تيك‌تاك انفجاري پردازنده‌هاي آيوي‌بريج اينتل
انقلاب با پردازش 22 نانومتري

شركت اينتل با پردازنده آيوي‌بريج (Ivy Bridge) خود و پيروي از استراتژي تيك‌تاك اينتل، تاكنون توانسته است به پيشرفت فوق‌العاده‌اي دست يابد. سري پردازنده‌هاي دسكتاپ فعلي سندي‌بريج (Sandy Bridge) نقطه‌عطفي در مسير پيش روي اينتل محسوب مي‌شود و حال نوبت به ارتقاي پردازنده‌هاي اينتل رسيده است.

معماري 22 نانومتري پردازنده‌هاي آيوي‌بريج، دليلي كافي است يا نه؟ با روند پيشرفت صحيح همه‌چيز، اين آب‌رفتن داي يا قطعه كوچك سيليكوني سازنده پردازنده (die) مي‌تواند با

 در اين ميان بايد ديد آيا تغيير چرخه توليد معماري فعلي 32 نانومتري پردازنده‌هاي سندي‌بريج به

بقیه در ادامه مطلب...


|

نوشته شده در 20 بهمن 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


لپ‌تاپی که با آب کار می‌کند!
در حالی که آلودگی هوا و گرمای زمین هر روز در حال افزایش هستند، نیاز به اختراع و استفاده از محصولاتی با مصرف انرژی کمتر و البته امکان حذف ذرات آلاینده و مضر هم بیشتر می‌شود.

در حالی که آلودگی هوا و گرمای زمین هر روز در حال افزایش هستند، نیاز به اختراع و استفاده از محصولاتی با مصرف انرژی کمتر و البته امکان حذف ذرات آلاینده و مضر هم بیشتر می‌شود.

لپ‌تاپ جدید PlantBook همان محصولی است که می‌تواند همه این امکانات را داشته باشد. این لپ‌تاپ مکانیسمی دارد که از مکانیسم جذب آب توسط درخت بامبو الهام گرفته است. این لپ‌تاپ که طراحی سازگار با محیط زیست دارد، با آب کار می‌کند و با حذف گازهای مضر برای محیط زیست و انسان‌ها، گاز اکسیژن را ساطع و منتشر می‌کند. این درست همان کاری است که هر گیاهی انجام می‌دهد.



انرژی برق مورد نیاز این لپ‌تاپ در هنگام قرار گرفتن در آب و از طریق الکترولیز بدست می‌آید.

نکته جالب توجه درباره این نوت بوک مجهز بودن آن به نمایشگری با دو روکش است که به راحتی می‌تواند در یک بطری یا ظرف آب خارجی هم قرار بگیرد. به این ترتیب لایه رویی انرژی خورشیدی را گرفته و ذخیره می‌کند و لایه زیری انرژی مورد نیازش را از الکترولیز در آب تامین می‌کند تا به این ترتیب تمام انرژی این لپ‌تاپ از عناصر طبیعی گرفته شده و در مقابل اکسیژن هم منتشر کند.

بقیه در ادامه مطلب ...........


|

نوشته شده در 20 بهمن 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 16 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » جهرم اسمس » ردیاب ماشین » جلوپنجره اریو » اریو زوتی z300 » جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس alirezaganjali8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');