شرق دانلود

در باره ما
 

به وبلاگ زاهدان دانلود خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
سایت خبری سرباز
پرسپولیس قهرمان
مطالب کوتاه جالب
هرچی همه چی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  شرق دانلود   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 20289
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content






دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای PS3 با لینک مستقیم

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای PS3 با لینک مستقیم

***قابل اجرا بر روی CFW 4.30 – CFW 3.55***

| نسخه کامل و معتبر DUPLEX |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Army of Two The Devils Cartel که در استودیو بازیسازی Visceral Games ساخته شده و سپس کمپانی قدرتمند و معروف Electronic Arts آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، ۲ نسخه قبلی این بازی اگر چه در مقایسه با رغبا کمی جا ماند اما در دل هواداران سبک اکشن این بازی به یاد ماند ، EA امسال قصد دارد با نسخه جدید این بازی ناکامی های گذشته های خود را جبران کند هرچند که چند آی پی دیگر نیز EA در اختیار دارد که می تواند روی آنها مانور بیشتری بدهد اما این بازی نیز به سبب گیم پلی خوش ساختی که دارد فاکتورهای لازم برای محبوب شدن را در اختیار دارد ، هسته‌ی اصلی Army of Two ، بر پایه‌ی Co-Op استوار است . همیشه Visceral Games حرف‌هایی برای گفتن داشته است و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بازی‌های این استودیو را تجربه کرده‌اید ، مطمئناً منتظر ویژگی‌های منحصر به فرد در The Devil’s Cartel باشید ، گیم پلی گرافیک ، صداگذاری و … تغییرات بسیار زیاد و پیشرفت چشم گیری داشته اند که در مقایسه با ۲ نسخه قبلی یک سر و گردن بالاتر است ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پرسین3 برای اولین بار میان سایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 نسخه کم حجم برای PC
دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 نسخه کم حجم برای PC

 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 همراه با کرک معتبر نسخه FLT

 نسخه کم حجم BlackBox بازی اضافه شد.

 

انتظارها به پایان رسید و بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC منتشر شد . بازی اکشن هیجان انگیز و فوق العاده جذاب Sniper Ghost Warrior 2 که توسط کمپانی تازه کار اما قدرتمند City Interactive برای کامپیوتر ، و در مارس سال ۲۰۱۳ تولید شده است . بازی Sniper Ghost Warrior 2 ، برخلاف نسخه ی اول ، بازی پیشرفت فوق العاده ای را داشته و میتوان گفت تیم تولید کننده توانسته اند معایب نسخه ی Ghost Warrior را به کلی رفع کرده اند .

در این نسخه از بازی Sniper Ghost Warrior 2 سلاح ها از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردارند و مهم ترین نکته این است که اسلحه ی شما بسیار دقیق تر از قبل خواهد بود و تکان ها و صدای شلیک آن ، بسیار عالی طراحی شده اند . یکی دیگر از نکات مثبت بازی Sniper Ghost Warrior 2 امکان مشاهده ی نمای کلی مراحل ، قبل از انجام ماموریت می باشد . البته در میدان جنگ نیز می توانید از این قابلیت استفاده کنید و نمایی را از حضور دشمنان و ترکیب حرکت آن ها را داشته باشید ، که در نوع خود بی نظیر است .

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Road Rash – بازی موتور سواری برای PC

دانلود بازی Road Rash   بازی موتور سواری برای PC

 

دانلود بازی Road Rash

 

بازی Road Rash یک بازی کم حجم و قدیمی ، شاید شما هم از افرادی باشید که ساعتها و روزها سرگرم بازی Road Rash بوده اید ،  بازی موتور سواری با سبکی جدید وارد دنیای بازی های رایانه ای شد و در سال ۱۹۹۶ انقلابی را در صنعت بازیهای کامپیوتری به پا کرد . بی تردید بازی Road Rash پس از گذشت ۱۴ سال از تولید آن ، هنوز هم طرفداران بسیاری دارد .

گرافیک ، صداگذاری در بازی Road Rash متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی شده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا می باشد . برای کاربران عزیزی که با سبک بازی آشنا نیستند باید عرض کنیم که در بازی شما در مسابقه ی هیجان انگیزی شرکت دارید که بخش هایی از آن در شهر و دیگر مراحل آن در جاده صورت میگیرد .

البته کار شما به این سادگی نیست و در راه موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید آن ها را به سلامت رد کنید ! و در نهایت قهرمانی را کسب کنید . پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Road Rash به صورت قابل حمل را از دست ندهید .

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Push The Box v1.0 – بازی کم حجم و فکری برای PC

دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC

 

دانلود بازی Push The Box v1.0

 

بازی Push The Box یک بازی کم حجم و جدید در سبک بازی های فکری می باشد. بعد از استقبال خوب این بازی در پلتفرم آندروید حالا برای کامپیوتر منتشر شده است. در بازی Push The Box شما باید با هل دادن موانع سر راه خود خوک را نجات دهید و او را به مسیر خروجی هدایت کنید ! در بازی Push The Box گرگ بد شخصیت اصلی بازی یعنی خوک را اسیر کرده است و شما با برداشتن موانع برای آزادی و نجات خوک تلاش می کنید .

بازی Push The Box دارای گیم پلی اعتیاد اوری می باشد. دربازی  باید سعی کنید طی ۱۰۰ مرحله مختلف و در ۵ chapter مختلف به نجات  خوکها بپردازید و ۲۵ آیتم بازی را آزاد نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Push The Box را به صورت رایگان از سایت پرسین3 دریافت نمایید.

 دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


 

لطفا با نرم افزار flashplayer وارد شوید


|

نوشته شده در سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


ایریپابلیک | eRepublik
erepublic

ایریپابلیک یک بازی آنلاین گسترده، شبکه ی اجتماعی واستراتژی تحت وب است. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد در قالب شهروندانی در این دنیای مجازی به فعالیت بپردازند. این بازی توسط الکسیس بونته و جرج لمنارو ایجاد شده است. ایریپابلیک هر دوی شبکه ی اجتماعی و استراتژی را در یک بازی آنلاین ترکیب کرده است که در آن بازیکنان می توانند در ضمینه های گوناگونی فعالیت کنند.در اینجا شهروندان می توانند تجارت کنند، حزب سیاسی تشکیل دهند، در انتخابات شرکت کنند، مقالاتی در روزنامه منتشر کنند و حتی به عنوان شهروند یک نسخه ی مجازی از کشوری واقعی به جنگ بروند. در هنگام ورود به بازی ، بازیکن کشور مجازی مورد علاقه اش را انتخاب می کند. هرکدام از این کشورها با توجه به نام واقعی آن ها نام گذاری شده اند، و مکان آنها هم مانند مکان واقعیست. سپس شهروند جدید به دنبال کار در کارخانه ای در همان کشور می رود، و این فرصت که به عنوان سرباز آن کشور به تمرین و آموزش بپردازد به او داده می شود. کار در کارخانه و تمرین نظامی به صورت روزانه انجام می شود. یکی از طرح های اصلی سایت این است که برای شرکت در آن فقط به 14 دقیقه زمان نیاز دارید.


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Pro Beach Soccer
فوتبال ساحلی

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد که با وجود ساده بودن آن  بسیار جذابیت دارد بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است.


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » جهرم اسمس » ردیاب ماشین » جلوپنجره اریو » اریو زوتی z300 » جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس alirezaganjali8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');